středa 4. září 2019

Ztratil stud, zábrany i peněženku

Je příhodné, že holka, která se mi z celé střední nejvíc líbila, se pak na stužkováku oblékla za pasačku? No, vlastně na sebe nahodila hadry jako pasačka, která by se o přestávce zas mohla v cukuletu stát striptérkou a/nebo nestoudnou děvkou. Ta divná sukně končila skoro v jejích kalhotkách, výstřih měla tak hluboký, až bylo nebezpečné se naklonit! Já jsem navlékl kvalitní oblečení z renezance cinquecenta, byl jsem za rytíře v maxmiliánské zbroji. Samotné půjčení z divadla stálo dva tisíce. Navoněl jsem se nejkvalitnějším parfémem od Calvina Kleina, který byl tehdy v módě, nechal jsem si vymodelovat frizúru od profesionální, teplého stylisty asi za dalších pět stovek. Včetně dotěrných doteků i na stehnech, které nemohu peněžně vyčíslit. A ona tam přišla takhle. Bylo mi do breku. Ztratil jsem ten večer mnoho iluzí, včetně toho, do jaké míry jsou vlastně ženy citlivé. Byl jsem zhulený a opilý, nešťastný, protože se se mnou už asi potřetí kvůli alkoholismu rozešla má tehdejší velká láska, a mám takový pocit, že jsem tam tehdy na schodišti někomu pořádně natáhl, protože jsem se probudil se zlomenou člunkovou kostí...

Žádné komentáře:

Okomentovat