pondělí 29. července 2019

Investoval do ní tisíce

Tento krásný večer se může stát velice zásadní změnou ve tvém životě, pokud jsi dostatečně odvážná na to jít dál, podobně jako šíp, až ke skutečnému středu svého bytí. Ty jsi prostě svědkyně, prázdné zrcadlo. Letíš jak orel, máváš bičem, rozhodnuta neustoupit v ničem. Očividně se chceš stát paní svého života! A bylo to milé od měsíce, že ji osvětloval, když jsem ji onehdy zahlédl. Schoulenou pod schody... Tehdy jsem si hned všiml jejích rukou. Říkal jsem si: Jen se podívej, jak jsou jemné! Opravdu andělské ruce! Hluboko jsem zvrátil hlavu a pozoroval rozmanitá mračna, která - lehčí než já - těžkopádně letěla s větrem. Došel jsem tak k ní, k plakající. Přitom jsem pevně stiskl ruce, takže jsem ovšem tu nádheru škrtil. A umíte si představit, že nejsem tak slabý jako vaši nabíječi. Protože se rád mlčky dívám na hvězdy, pomalu mi vyšly na nebi hvězdy.. a ty úplně zastínily, co se stalo s tím jemným krkem!

Dnešní večerní článek bude věnován jedinému muži v historii, který se smál ještě před tím, než se řekl vtip. Jaká důvěra, viďte. Byl to weirdo nejhrubšího zrna a můj dobrý přítel z mládí! Říkali jsme mu Melvin, ale myslím, že se ve skutečnosti jmenoval Houba. Už v patnácti byl hipík a v pětadvaceti v ústraní kobky bohužel umřel.

Žádné komentáře:

Okomentovat