sobota 18. května 2019

Už berou kapři

Špičatý obličej, vpadlé tváře, červené náušnice, stopy rtěnky, tato dívka vypadala jako čerstvá oběť znásilnění. Upoutaly mě na ní její prsty. Byly dětsky něžné, chlapecky senzitivní a celá dlaň byla úzká, neuroticky protáhlá, s pečlivě vykrojenými měsíčky nehtů, asi jako u snílků. Celkově dělala ruka dojem vrcholné zranitelnosti. Nejspíš proto mi připadala tak povědomá. Musel jsem jí už zkrátka potkat na nějakém tripu. Moje nevědomí se už s ní tisicíkrát stýkalo, obcovalo s ní v neutuchajícím zápalu pohlaví a nejmíň tisíckrát ji už od hlavy až k patě pocákalo. Protože co se nejlíp hyzdí? To, co je nevinné. Jak jsem jí ho později vrážel do kundy, měla ji už celou opuchlou a opruzenou, což mi nebránilo v aktu pokračovat. Nemohla se bránit a nevypadala, že by chtěla. Byla na ni nádherná podívaná - asi jako na černé hrozny mezi zelenými révovými listy.

Žádné komentáře:

Okomentovat