středa 24. října 2018

Jelení penis

Každá úchylná představa je lákavá…
I představa sebevraždy… kdysi jsem snil o vraždě, mučení i adopci dětí, ze všech těch šílenství mi ztuhla kolena a ochabla stehna... jen kulky zatím nevypovídají službu....
Ať tedy trvá noc, ve které zatvrzelá harmonie opakuje svůj rytmus tak dlouho, až jenom osud zpřetrhá to její ženské mžourání mžiknutím ničivého démona!
Rozžehl se ten démon neodvratnosti ve mně v zapadlé uličce,
sotva jsem se vlekl na nohou, bylo mi právě devatenáct let a tři kundí chlupy, když jsem prvně znásilnil dívku. Rozumí se, že stál při mě připitý kapánek démon.
Nevysvětlitelnost nějakého jednání, její zvláštní, náhle vysvitlá
grotesknost, kterou jsme nechápali v její temnotě,
rozžíhá se někdy do takového jiskření,
že nás oslepuje… a rezonuje v nás jako maják uprostřed nedozírného moře.
Ale je to vždycky strach
být sám, být sám, být prostě sám s ničím proti všemu
a tedy strach a znovu chiméra prázdnoty stáli přede mnou zmučeně zpitým, figura bezbranné dívky, která chvíli tančila s někým jiný než se mnou! a mladý jinoch, který je opravdu jinochem ve světě, kde vše jen předstírá.
Nasycen do hloubi jater posvátnými drinky zvanými křídla, který věnuje svou přízeň dvěma světlometům laních očí a zažehuje
je žárem svého puzení, věří ohromně v sebe,
Neptám se, proč jednám... ale shazuji ji k zemi, drtím ji k chodníku,
strhávám šat, roluji kalhotky, pozoruji její chabou obranu, děs, hrůzu,
rezignaci snad, když pozná, že sama je příliš opilou..
Kdo ví.. jen osudný sobě samému by mi rozuměl...
Přestal být bdělý? jednal jako ve snu? ptali by se nevěřícně náhodní svědci němých, pochcaných zdí,
které to také kdysi vlastně viděly,
zatímco se odehrávala strašlivá hra mezi kočkou a tygrem, vršily se mráčky a vršily
Ale kdo by mi tehdy správně rozuměl, když chvíli vevnitř kopu do jukeboxu a pak ji venku prostě
trošku prohmatám...
Tak prostě tu brunetu, co se dala do nářku,
roztržitě přejedu,
ulámu na ní hroty své vášně.
Ale Bože přemocný, ať trvá věčná ta noc, na níž myslím každou noc,
kdy se ve mně probudila zvědavost pekel a lhostejnost tohoto světa
zazářila ve mně jako v anděli pomsty!


Technicky vzato je nedobrovolný sex pořád z poloviny úspěšný, jen
jeden ze dvou ho nechce. Nyní o mém hříchu mládí víte! Nesuďte me jako zločince!

Žádné komentáře:

Okomentovat