úterý 17. července 2018

Zámotek

Utopím se ve whisce! Jako vévoda z Clarence v malvazu, umřu, umřu, umřu!
Samozřejmě žertuju. Málo celkem piju, tak si to musím aspoň připisovat.

Nedávno jsem byl v takovém úhledném restaurantu. Napadlo mě, při zběžném pohledu na stoly a vůbec uspořádání, že se místností určitě pohybovala nějaká nepolíbená žena a každou židli úhledně přisunovala ke stolu, a to s jakou pečlivostí, lidičky, do nebe volající pečlivostí, což bylo také její největší předností...
Chtěl jsem si objednat vodku s tonicem, jak to dělávám, když mám v parném dni žízeň.
Ale pak jsem uviděl tu nepolíbenou. Byla skutečně jak žabka kuňkalka. Samé hluboké rýhy akné přes tvář. Musel jsem bezodkladně odejít!
Nepodezřívejte mě z povrchnosti, jsem přece stuprum, ale uvažte, že vypít infikovanou vodku není jen tak. Mohl bych chytit bakterie. Které už i tak mám. Jenže znovu a drsněji!

Žádné komentáře:

Okomentovat