neděle 18. března 2018

Stupnice obdivu

Skotsko je země s melancholickým počasím, země divokých hor a vřesovišť, přes které se nesou tóny skotských dud vydávané dudáky v kiltech.

U maniaka se často se setkáváme s emocionálním infantilismem. U chlapce strach z koní zakrývala kastrační úzkost. Freudův případ.
Nicméně dost už o chorých, dost už o mentálních retardacích a lidech s přiškrceným mozkem!

My všichni zde na blogu jsme totiž zdraví jak vítr od Apenin!
Těším se, až povstanu z invalidního vozíku a budu znovu lapen v náruči bláznivého života.. až mě uvidíte v mém lamborghini profrčet na žlutou... jak se řítím rovnou do slunce....vzpomeňte si!





Nerudu jsem měl vždycky rád, proto jsem o něm napsal čtyři povídky. Sice ve škole, když jsme se o něm učili, mi připadal divnej a nudnej, ale to se zlomilo asi v osmnácti. Fousatej pán s hůlkou kamsi chodil u nábřeží a trousil fejetony a sarkasmy. Objevil jsem teprve později, jak krásně živočišný a vášnivý to byl člověk. Rebel. Jeho kámoš Smetana, kterému familiérně říkali Fricek, mezitím provokoval zápecní Čechy, aby pochopili hloubku jeho mučednického nadání.

Žádné komentáře:

Okomentovat