sobota 10. března 2018

Frontispis

dimitrivodka2


To si takhle o půlnoci sleduju nové díly Black Mirror, když tu mi zapípá telefon a na displeji se rozsvítí zpráva od neznámého čísla: muj kluk byl dneska fucking hot, nemohla jsem z neho odtrhnout oci. Okamžitě jsem zbystřil. Snažil jsem se přijít věcem na kloub. Možná jsem v nějakém restauračním zařízení nechal ležet tidlyfón chvilku bez kontroly a nějaký vetřelec se mi do něj vloudil, odcizil číslo a teď si ze mě dělá dobrý večer.

To by ale znamenalo, že vědí o mně nejintimnější detaily, znají ty nude picsy, které tam mám se svou exkou, když jsme si ještě dělali fotky při sexu a navzájem si při nich dělali dobře. Mohli tedy vidět naše reprodukční orgány a teď je třeba vystavovat na facebook.

Úplně mě ovládla panika. Což když mě někdo podle frantíka pozná? Nebo podle rozkousaných, popiercovaných bradavek mé exky?
Rozklepala se mi na posteli kolena a řekl jsem si, že tuto situaci vyřeším jako pravý furiant, který jsem.
Stuprum se rozhodl s osobou na druhé straně linky bojovat.

Napsal jsem pohotově, co jsem o půlnoci vymyslet. Nic světoborného to nebylo. Znáte mě, jsem úplně vylízaný, když jde do tuhého.
neumím se smát, když mýmu nejlepšímu kamarádovi leží táta v nemocnici v kómatu s rakovinou, naťukal jsem zcela vážně a odeslal.
Tři minuty jsem setrval v seriálové mánii, když tu znovu zabzučel můj starý dobrý samsung.
filipe, co se s tebou deje? posledni dobou jsi jako telo bez duse, vubec te nepoznavam

Nejsem Filip a odkud víš, že tě nesleduju dalekohledem a brzo nezazvoním na tvůj zvonek a nevytáhnu tě před práh a neznásilním?
Tentokrát jsem zvolil ostřejší formu komunikace, jsa dobře poučen o zdánlivé tvrdosti dnešních puberťáků, kteří se dělají silní akorát tehdy, když k nim máte výlet přes půl republiky. Kdo jiný by si tak ze mě dělal šašky než pitomý pubescent? Stuprum se nenechá nikým ojebat, za žádných okolností, opakoval jsem si šestkrát dokolečka, než jsem klik na play a nahrál se mi zas následující střípek z mozaiky Černého zrcadla.

stara laska se asi nikdy uplně nevytrati co, Filipe?

Už si rozepínám poklopec a jdu si pro tebe, beruško, zakončil jsem naši divokou soumračnou rozmluvu a mrštil telefónem o zeď.

Žádné komentáře:

Okomentovat