úterý 3. října 2017

Přála si jeho smrt

Kolik květinek jsem poznal? Myslíte, že stuprum si během své kariéry vrchního feťáka a ožralce ochočil pět nebo osm fenek, co? Ale to se mýlíte. Taková lovitka nezahálela a v městě pařeb a krásných univerzit se bavila s každým přitažlivějším samečkem. Oba jsme prostě žili pokřiveným životem, ale zatímco ona se ocitla v bodě, ze kterého je úniku, já už jsem ztracený případ. Mozek mi přestal vykazovat synapse. Když jsem se sbližoval se sedmnáctkami v podniku typu Vrtule nebo Větrák, přičemž Větrák byl hned vedle Vrtule a naopak a když se dělali rekonstrukce, děcka z Vrtule utíkali dolů po schodech do Větráku, tančili na stolech a lili do sebe křídla, nemohlo uniknout mé pozornosti, že místní děvčata jsou tak trochu záletnice. Nechci říkat, že se chovala jak Eliška Rejčka, neboť o ní by snad přísnější pozorovatel mohl prohlásit, že je to děvka. No my zůstaneme u záletnic.
Jestliže očekáváte, že děvčata budou v onom věku rozhodná, cílevědomá a věrná, budete velmi překvapeni. Jejich kurevnictví zanechá citlivou duši v otázce, zda snad nepocházejí z jiného živočišného druhu, tyhle mušle, a sice z těch pověstných opiček žijících na Borneu, jejichž jedinou životní náplní je šukání, třeba i desetkrát denně, kdekoliv a s každým.
Kolikrát jsem se takhle vracel z tahu, kde mi postupně věnovalo přízeň polibků víc než jedno děvče, a zamyšleně si prohlížel to své černé město, depresivní jak dědovy gumáky, procházeje kolem obchodu střižním zbožím, které sousedilo s prodejnou rybiček, vedle se těsnalo papírnictví, dále instalatérské potřeby, hospoda, zvláštní škola, hřbitov, další hospoda, bordel, a zdejší lesopark pokrytý nejrůznějšími golfovými hřišti, takže študáci ze zvláštní školy měly ať už na cestě ze školy nebo do školy z obou stran pestrý zdroj potěchy oka, jater nebo i něčeho dalšího. Lovitka aspoň měla v dospívání k dispozici barokní nádvoří, mosty a sochy různých Nepomuků, kdežto v černém městě beznaděje je to jedna ulice, sto tisíc hospod situovaných tak, aby se jí vyrovnaly a ghetto cigánů s kudlou po kapsách.

Žádné komentáře:

Okomentovat