pondělí 25. září 2017

Ovidius

Za devatero horami a dvanácti sídilišti odpočívá moudrá koza, která mi dnes našeptávala, co sem hodit. Pokračujeme v pomoci kamarádce.
Pátá rada zní: Nepouštěj si do postele kluky, které jsi potkala na diskotéce. Přenášejí pohlavní choroby nebo aspoň chlamydie a vůbec dělají neplechu. Náhrada za samečka, kterého bys okamžitě sbalila a chtěla s ním provádět styková cvičení, je prostá. Pořiď si nafukovacího panáka. Tak jako jsem to udělal já, pořídil jsem si kdysi, když jsem měl dva týdny depresi, nafukovací pannu a s ní jsem si užíval. Dal jsem jí jméno, kupoval šaty, kdykoliv přišla nějaká exka na návštěvu, schovával jsem ji do skříně. Byla zkrátka jen má. Ale co čert nechtěl, nakonec taky odešla za jiným nebo co. Přišel jsem tak ze šichty večer utahahný jak pes a ona nebyla tam, kde vždycky (na posteli) a když jsem prohledal celý byt, za živého boha jsem ji nemohl najít, prostě odešla, tak jako všechny jednou odcházejí...
Šestý bod programu: Nos přezůvky. Kamkoliv chodíš po bytě, nezapomeň mít nasazené kvalitní přezůvky, neboť formují klenbu a zabraňují, aby se kůžička na plosce ošoupala. Kdybys chodila jen v ponožkách nebo úplně bosá, mohla bys chytit nepříjemné svědění a tkáň na nožkách by ti postupně odumírala. Což nepříznivě působí na mozek. Když jsem byl na uzavřeném oddělení v Opavě, doktoři nás nutili nosit tuto obuv právě z těchto a ne jiných příčin. Mohli jsme si prý uhnat divné myšlenky, a to by už tak dost popleteným bláznům na kvalitě života nepřidalo.
Za sedmé: Nebav se s cizími kluky na ulici. Můžeš sice narazit na slušňáky, kteří budou chtít okouzlit tvé jemné já lichotkami a povzbudivými řečičkami, ovšem takoví jsou pro partnerský život zcela nepoužitelní. Proto si rozhodně nepouštěj gentlemany k tělu a dej přednost spletenému buranovi ve tři ráno na lavičce, který nachází své naplnění v krabičce marlborek a flašce režné. Takoví ti mohou převrátit život naruby, což je právě to, co v těžkých chvílích potřebuješ.
Osmá dohoda: Potřebnosti. Jiným slovem necesér. Měj při sobě vždy, když jdeš mezi lidi, tzv. kabelku první pomoci. Ať už jsou to lentilky, žvýkačky, šňupací tabák nebo obyčejné kondomy, napěchuj do své příruční tašky cokoliv, co ti pomůže přežít ve zdraví styk s okolím. Na světě je dost nepřejícných lidí, jejichž náplní je pokoušet se vykolejit tě z psychické pohody. Někteří dosáhli ve svém snažení značného úspěchu. Nikdy nepodceňuj nenápadné zpustlíky, kteří klátivě chodí kolem nádraží nebo sedí na schodech u škol. Mohou tě doslova zničit, do slova i do písmene. Vysát z tebe energii jako energičtí upíři a nikoliv ji vsát do sebe (což by bylo praktické), ale pro veškerenstvo ji ztratit, jsou tak mocní, že až narušují fyzikální zákony. Pakliže na tebe jeden z nich zaútočí, žalostným hlasem člověka, který je zvyklý schytávat jen štulce a rány, se ti vlichotí do přízně, neprodleně otevři kabelku a zhluboka se nadechni, šňupni si nebo začni žvýkat, mozek se přikrví a a okysličí a ty budeš mít dost času utéct nebo se aspoň s úsměvem sebevědomé ženy s ním rozloučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat