pátek 1. září 2017

Jestli si na tebe někdy vzpomenu, tak na tebe budu myslet

Karolína si zrovna holila podpaží, když se v kapse jejích sportovních kraťásků ozvala melodie ohlašující příchozí hovor. Neprodleně odložila strojek na umyvadlo a protože věděla, že volá Markéta, blaženě se usmívala, zatímco prstíkem slajdovala po obrazovce.
"Tak co?" vyprskla, aniž čekala, co řekne ta na druhém konci.
"Ježíš, Karol, já jsem tak šťastná, nevěříla bys, co se mi stalo."
"Co se stalo, drahoušku?"
"Vyspala jsem se s Justinem Bieberem," vydechla.
"Ježíší! Tak to je úplná bomba. A jakýho má?"
"Nevěřila bys. Masivní jako černoch, roztrhl by tě vejpůl."
"Fuck," zahvízdala, tak to byl sex tvého života, že?"
"Jo, akorát..."
"Co akorát?" vyzvídala Karolína, protože věděla, že její kámošku musí prosit, aby vybalila nějaké lechtivé podrobnosti.
"Akorát mě pořád porovnával do Ariany."
"Cože dělal?" nevěřícně kroutila do sluchátka hlavou.
"Jo, pořád prý: ona mi to dělala tak a tak, a nechala si to dělat takhle a jinak měla přeloženou ruku a nohu, prý dokonce jinak vzdychala," zmateně líčila.
"To je fuk, ne, hlavně že jsi opíchala největší hudební hvězdu současnosti."
"A taky mi přišlo divné, že mi vysvětloval, že se mu nedaří si zapamatovat text Despacita, takže když někdy zapomene slovo, tak řekne třeba burrito nebo dorito.
"Asi má nějakého chrobáka v mozku, ale to tě nemusí zajímat, Markí," rozpývala se Karolína.
"Jo, asi máš pravdu, zítra vystupuje v Berlíně a chce, abych za ním zas přiletěla. Dal mi volňásky," spokojeně konstatovala.
"Je to pěkná štreka, nějakých tři sta kiláčku, chce se ti?"
"V podstatě řekl, že si to zas rozdáme, ty bys nejela?
"Jo, fuck, jestli je jen z poloviny tak boží, tak to si piš, že bych jela, třeba až do Kalkaty!"
"Tak pojeď se mnou?" vyhrkla Markéta.
"Co? Jak s tebou?"
"No jak říkám, Justin chtěl, abych vzal kámošku, že má prý místo pro obě."
"Tak dobře, ale musím říct rodičům, aby mi dali na vlak."
"Justin mi dal na vlak pro nás obě!"
"Sejdeme se ve pět třicet před vchodem na hlavák!"

Žádné komentáře:

Okomentovat