čtvrtek 20. července 2017

Hoří mu půda pod nohama

Rozhodl jsem se uvelebit v čajových konvicích jako ústřice ve své skořápce. Odteďka si dělám yogiho a neliju do něj víc rumu než vody. Nebudu muset čelit obviněním, že jsem darmošlap a kořalka! Před nedávnem jsem potkal na ulici nějaký páreček, vysokého, krásného mladíka a jeho nejspíš prsatici. Vedle nich jsem se cítil jakou pouhý brouček! Já, ošklivec, žabař a neschopa. Obdařili mě vražedným úsměvem, jistě se mi pak za rohem nebo za pár rohy smáli, jaký jsem pasáček vepřů!

Kéž bych jako samoánský holub dokázal se přizpůsobit evoluci. Tento ptáček, jenž dříve při zemi hnízdil, ale když kočkami již skoro byl vyhuben, naučil se hnízdo na stromech stavět a zde též přespávat. Žijeme v době, kdy na jednu babu připadají tři nebo čtyři chlapi. Ne proto, že by jich bylo čtyřikrát tolik, ale zkrátka proto, že ženské se naučily vybíravosti a nespokojí se s málem. Proto existuje velice akcentovaný boj o kundu. Nikdo to neřekne nahlas, ovšem věc se má tak, že ženy nás v průběhu jedenadvacátého věku přechytračily! Stačí jim umělé oplodnění a dildo xxl s přísavkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat