neděle 12. února 2017

Spermatozoid

Kdo měl včera ničím nechráněný styk? Za sebe mohu říci, že já ne, chi chi. Ale viděl jsem cestou z krčmy páreček, který si strkal jazyky hluboko až do krku. Takže se dalo čekat, že si v přítmí bytečku užijí romantické milování. Jak to známe z amerických filmů! Ta ženská teda byla něco. Měla masíčko jako květina! Asi sedmadvacet, blond vlásky, tělíčko z žurnálu.

Byl jsem po delší době v lese a byl jsem překvapen, že země není jen pojem z astronomie nebo z básní. Že vydává vůni, že je jako dech mechu, hostí tisíce broučků, šustí travinami atd.

Přesně si vybavovala den před osmnácti lety, kdy se její život začal ubírat nesprávným směrem. ❃Neblázni. Je to jenom sex,❃ řekla Anna a pomalu vyfoukla kouř. Sklouzla očima za Esteřino rameno a v zorničkách se jí odrazilo mihotání plamenů. Když přišly do restaurace, sedla si tak, aby měla výhled na krb, a Ester se musela chtě nechtě uvelebit naproti ní. Oheň ji pálil do zad a pod angorovým svetrem jí po žebrech stékaly stružky potu. ❃Jenom sex,❃ opakovala Anna. ❃Akorát ve třech.❃ ❃Mně to přijde praštěný.❃ Ester zakroužila vínem ve sklenici. Pořád ještě se jí nechtělo věřit, že ji Anna o něco takového zcela vážně požádala, ale s každou další vypitou sklenicí byl údiv slabší. ❃Mám z toho strach.❃ ❃Ty máš pořád z něčeho strach. Tak ho překonej, ne?❃

Žádné komentáře:

Okomentovat