čtvrtek 24. listopadu 2016

Děkuji za každý den, kdy se mohu probouzet vedle Tebe

Jsi nejdražší klenot, jsi jako víčko od plechovky Zlatého bažanta!
Děkuji za tvůj topinkovač, který jsi mi dala darem, když jsem myslel, že ode mě utíkáš.
Dík za pohled tvých vlídných očí.
Děkuji za vyprané prádlo.
Dík za strakaté štěně, které jsi pro mě vybrala z útulku.
Děkuji za neděli, kdy jsi vstala uprostřed noci a šla mě vyzvednout z nemocnice.
Dík za tip na úžasně strávené prázdniny v Karibiku.
Děkuji za tvůj zájem o mé včely.
Dík za tvojí máť, která mě nezavrhla.
Děkuji za tvoji sestru, která se se mnou kdysi po večírku divoce vyspala. Pšt.
Dík za antiperspirant AXE. Je ho třeba.
Děkuji za agresivního souseda, se kterýms mě seznámila.
Dík za legrační stavebnici lego.
Děkuji za přírodně sladké tokajské.
Dík za úsměv, který vrháš do světa.
Děkuji za znamenitá prsíčka, která obnažuješ jen přede mnou!
Dík za všecky úklidy, které jsi kdy vykonala.
Děkuji za sen, který mě potkal nedávno v souvislosti s tvoj osobou.
Dík za pohřeb, co ho pro mě určitě zorganizuješ.
Děkuji za život, který by bez tebe byl nelidský.
Děkuji za smrt, jež mě brzy navštíví.

Žádné komentáře:

Okomentovat