středa 24. srpna 2016

Zmrcačená neustálým stykem

Na stopě málo známeho hlodavce tarpíka egyptského přišel jsem do vísky u pyramid, a když se v ní otvíral hrob, z hrobu vyskočila žába, znám mnoho druhů egyptských žab, možná se jednalo o jednu z oněch biblických žab, které za časů Josefa otravovaly Egypt svým kuňkáním a možná, možná byla ještě starší, z dob faraónů, možná v tom hrobu ležela po tísíce let ve stavu strnulosti podobající se tolik spánku, 4 nebo 6 tisíc let stará žába, můžete si to představit? Tak prosím.

Je to už mnoho let, co jsem se pídil po tarpíkovi a přišel místo toho na něco jiného. Na archeoložku, která vypadala jak Evička z ráje! Kam to račte strčit, ptám se jí. A ona: Můžeme přistoupit k dupání.
A já: Zajdem pak na večeři? S milým úsměvem.
Ona - když jsem byla ještě na škole, dělali mi to boyfriendi každý den třikrát, ale něco se ve mně zlomilo. Osm procent cínu, něco manganu a trocha mědi, z toho byl složen vibrátor, který mi vsouvali do otvoru a a pevnost a tažnost byla, prosím pěkně, dokonalá, takže jsem se cítila jak telecí kost při hostině kanibalů. A oni byli bramborový salát nebo co.
Dívala se neobyčejně přátelsky.
Víte, že jedlé hlízy ulocco patří mezi hlavní taháky křováků a kdo je silný v rostlinopise, ten ví, že voní po heřmánku louhovaném v koka-kole. Jaká škoda, podívala se na mě tak smutně a tak bolestně, že jsem ji musel utišit, že o kytky nejde, když jsou v jedné opuštěné místnosti dvě různá pohlaví!
Práce té se ujala s praxí, jaká se u mladé holky nevidí. Brzy jsme si užívali jak prasata v říji. Po akci jsme šli do kabaretu a do kina, tak jsem jí řekl, že ji budu milovat něžně až do skonání slunce! A pak jsme potkali její spolužačku, kterou kdysi dávno vyloučili ze stužkovacího večírku.

Další týdny jsme jen mrdali. Shodou okolností jsem ji bral na býčí zápasy. Viděl jsem, jak si zapaluje dýmku a popotahuje. Nevnímá proudění býčích těl. Jen se uklidňuje v kouři! Je klidná jak oko bouře. Je pikantní jako dvacítka po brutální trojce. A už vůbec nemá v xichtě nasazený ten úřední výraz. Její hlas zní hebce, skoro jako by brzy měla porodit. Ne že bych ji obskákal tak, že by musela rodit, to ne.
A pak jsem ji ukázal drogy: "Dej sem to svinstvo!"
Pak se uklidnila a upřímně mi naznačila, že nemá zájem o huntování si organismu. Ta vám měla oči, jak čertík z krabičky, ale čert vem ty oči, když byla nahá - a to ona byla často. Měla kypřejší boky, kozy popelářky a ta stehna, ta stehna byla tak dobrá, až byla dvojsmyslná!
Dával jsem ji hlídat eunuchem, vždycky se položila do tygřích kůží a čekala, až se vrátím z obchůzek.
Pak se jí předkožka dostala do zakázané zóny, jen pro povolané!

Žádné komentáře:

Okomentovat