neděle 24. července 2016

Golem ošukal školačku

Před nedávnem jsem viděl plakat děvčátko.
Nevrle hledím oknem ven
nechte mně led můj, nechte sníh-
vždyť nechápu více, nač ten rej,
k čemu ta vřava, spěch a smích!
Do větrů, dešťů šlehavých
obrací člověk smavou líc,
i vrána té bouři stříkavé
s jásáním křídly bije víc

V obsahu slov člověk nenajde odpověď a radu! Stala se věc podivná, já dostávám dopisy a jeden ten dopis byl opravdu tlustý, a protože jsem člověk zvědavý, tak jsem tne dopis otevřel a tam byla tahle knížka. A poslal mi ji někdo, koho jsem neznal, z Hradce, a tak jsem ji otevřel a začal ji číst. A byl v ní vzkaz. Vzkaz od jednoho velkého vlastence, který svému vlastenectví obětoval život.
A začnu číst třeba tady.

Ono je dobře, že jsou mezi národy sloni a poníci. A je dobře, že ty poníci dostanou občas na frak.
Mrňousové (malé národy) mají zrovna tak nesmrtelnou duši jako ti sloni!

Žádné komentáře:

Okomentovat