neděle 12. června 2016

Bolí mě pomyšlení, že se mnou už nespíš

Pokuc tě štve stará, utrhni ji kvítek ze zahrádky. Věnuj jí květ.
Pokud tě štve mladá, pořid si mladší.
Život je příliš krátký na nudu a nudné holky, zasekané u gelových nehtíků! Pokud s tebou každý večer nevypije pár pivek, nevyřve si plíce na Barceloně a nezajde s tebou za dostihy, nenechá si nařezat na holou řemenem a tak dál, nemá smysl jí věnovat čas! Obejdi ji obloukem.
Obloukem se dostaneš k lepší. S krásným tělem. Ze které se vyklube domácí puťka. Najdeš mladší.
Tak jsem se dostal až do školky. Kde jsem našel svou pětiletou princeznu. Beru ji na výlety, poslouchá bez odmlouvání mé příběhy a když něco zvrtám, nemusím se jí ani omlouvat. Má ve tváři pořád úsměv a zdá se, jako by vůbec nic neřešila.
Jak jedem mým kabrioletem vstříc pláži, vítr ji rozechvívá košilku, ze které se soukají půvabné paže. Nechala si propíchnout ouško, které ji teď zdobí stylová náušnička ve tvaru hrušky.
Když pak zastavím u naší chaty, kde proběhla naše svatba, ani nepočká, až ji otevřu dveře a už natěšeně běží do postele. Zatímco jí svlíkám tílko, už to nevydržela, můj pták jí okamžitě klouzal v ústech. Vydávala při tom slabé vzdechy a já jsem se rozhodl, že její dmoucí ňadra vysvobodím z podprsenky, chtěl jsem ji ramínka sundat a ňadro jedno po druhém vysvobodit, když jsem si vzpomněl, že nemá prsa, že je jí teprve pět.

Nudíte se často? Dokonce tak, že se "nudíte k smrti"? V tom případě byste se nad sebou měli zamyslet. Smrtelná nuda nemusí být jen módní termín, kterým se chcete odlišit od svých nenudících se spoluobčanů. Tento stav vaší mysli může odrážet skutečnou souvislost mezi nudou a předčasnou smrtí. Epidemiologické studie posledních let totiž naznačují, že čím víc se člověk nudí, tím větší je pravděpodobnost, že zemře předčasně.

Žádné komentáře:

Okomentovat