pátek 26. února 2016

Tulák po vaginách

Jsem zpět. Ne že bych přepravoval zásilky jako úchylný pošťák v nejmenované komedii s Mr. Beanem.
Ale čím dál víc si uvědomuji, jak relativně malá země je Česko. Teď, když na Ukrajině a v Rusku hrozí kolapsem. Mají tam ošéfovaný tranzit, takže i ti nejméně chytří si stále můžou točit cigaretu. Ropa - barel za babku, plyn za dvě.

Když jsem byl naposledy kajakovat na řece Jizeře, prudký tok její mi nedovolil ji zkrotit, a tak jsem lavíroval jako holub na báni, dokud mě nejímala závrať. Taky proto, že se mnou jely výhradně dívky - řádně vlhké z té smolné řeky.

Zastavila mě jedna obzvlášť vyvinutá a řekla, že se jí pokazilo pružné ocelové pero. Abych ji ho pomohl složit.
Na to jsem odvětil, že mě zajímá jen její pružný postoj k věci plození dětí.

Ženské, co neplodí, pro mě jsou jako krabička sirek. Všecky odpálíš a pak naříkáš, že ti žádná nezbyla. Nehledejte v ničem logiku, též se mi stýská po zápalkách, ale teď, když mám pevný podpalovač, neúnavně vytrvávající v činnosti, nepřipouštím si neúspěch.

Jinak jsem si všiml, že Conor McGregor dost úřaduje. Víte, že mám rád tvrdé chlapíky, dívám se na MMA boje v klecích, protože sám vážím čtyřicet pět kilo s postelí a představuji si, slaboučký, bezbranný, že jsem na jejich místě - a mám každý večer pár nažhavených blondýn k dispozici. Je tedy nad slunce jasné, že alfasamci, kteří se kopou do žeber v kleci, navýší mou hladinu testosteronu. No, trochu ji zvýší, protože nulou násobit je furt okolo nuly.
Každopádně Notorious, jak se mu přezdívá, vraždí. Je jako květ, který při dotknutí vymrštuje semena smrti.

Když jsem si kdysi dělal statistiku penisů. Došel jsem k zajímavým hodnotám.
Všichni kluci, kteří mi prošli postelí, měli obrovské pyje. To je pak prekérní situace, že ho má tak velkého, že až nevíte, kam s ním.
Ať mladí či staří (šedesátiletý kulturista z Mombasy...), v jednom se shodovali. Měli prostě nářádí na nakládání.
Připomíná mi jednu starou známou, která v rámci možností se kurvila. A jednomu svému pasákovi ukousla penis.

Žádné komentáře:

Okomentovat