úterý 29. prosince 2015

Lemmy je mrtev, ať žije Lemmy

Po krátké mrtvici zemřel symbol rocku a rollu. Opravdu jsem měl moc rád jeho dvě bradavice na tváři, Lemmy, zvaný Dělová koule nebo taky Ďáblův kolt, zanechal v mých dětských vzpomínkách nesmazatelnou stopu. Umřel u videohry, když mu ten den ráno diagnostikovali rakovinu. Naživo jsem ho slyšel, stejně jako Iggyho, jen párkrát, ale měl čarovnou personalitu, pokaždé, když se ho nevědomí novináři na něco zeptali, dovedl tak krásně obkroužit okolo otázky a odpovědět na něco jiného, že jste ho prostě museli zbožňovat. Navíc nebyl zdaleka tak nafoukaný jako nynější hvězdičky popu v čele s Usherem.
Motörheadi dělali nesmrtelné hitovky, proto si zaslouží trochu úcty. Kdo jiný by ji vzdal lépe než jejich věrný fanda? Který má všechny jejich elpíčka?

Lemmy do ráje přišel,
knír svůj odložil a do bran nebeských vešel.

Mám jeho Bombera rád,
nenutil mě nikdo frontu na něj stát.

Lístky byly levnější od mouky,
zato jste potkali samé podezřelé šourky.

Čorovali jedna radost,
až se zdálo, že mají nakradeno už dost.

Nenech mě tu, Bože, trapně trčet,
že sis ho vzal, měl bys do basy jít bručet.

Dej mi poslední lok s ním pít,
nebudu a nechci bez něj na Zemi dál žít!

Díky za všechno, miloval jsem vás, zlatí hoši.

Žádné komentáře:

Okomentovat