středa 8. července 2015

Žereš košer nebo olovo?

Víte, jak se jmenují ty žvýkačky, po kterých je vám tak svěže v ústech? Airwaves. A tyhle vlnky dělají hotové divy, když je dáte novorozeněti. Ihned se rozkřičí a rozpláče. Zkoušel jsem to na kamarádových ratolestech. První dvě dcery omdlely řevem, poslední syn, nejmladší, se zalkl, takže ho museli převézt urychleně na emergency. A tam ho zachránili na poslední chvili, doslova za pět dvanáct.
Pak mi ještě vyčetli, že jsem děckám dával žvýkačky, že je to pro děti od šesti let a výše a tyhle neměly ani čtyři.
Když se ucpe hajzl, je ho třeba vyčistit špachtlemi, štětkou. Co já vím. Já hajzly jen rozbíjím. Nestojí mi za to, abych je opravoval. Když se ucpe něčí kunda, doporučuje se posypat ji pažitkou.
Mám na polici nějaký fištrón. Rybí tuk. Dávám si ho do chřtánu, jakože ho spolknu, jenže smrdí po jeseterovi, tak ho vyplivuju. Od malička jsem měl potíž polykat kapsle nebo tablety. Nikdy jsem se neléčil podle postupů. Prostě jsem přecházel, co se dalo, je fakt, že mě nikdo nebuzeroval, protože si mě nikdo nevšímal. Dneska lituji, neboť mám zanesené plíce a játra a ledviny a asi je toho víc, co mám plné sraček a černé plísně.

Žádné komentáře:

Okomentovat