pátek 17. července 2015

Jeden hubenej, tmavý vlasy a klaun

Všichni tady víme, že jsem strašně silný chlap. Nemusím to dokazovat, přesto vás zahrnu důkazy. Tak pro začátek uveďme, že kromě závislostí na drogách, alkoholu, hazardu, tetrisu, automatech, na kanastě, ale tu už jsem překonal a kromě toho, že beru od dvanácti prášky proti bolesti, jsem v podstatě ukázkový příklad síly, která zná své hranice. Když se něco pojebe, lidi automaticky jdou pro pomoc ke mně. Hle, další důkaz síly, ba Síly, jíž není rovno. Nehledě na fakt, že jsem překonal každou myslitelnou nesnáz intelektu, že jsem prošel bolestivou operací zanártních kůstek a zcela se uzdravil, že jsem měl schizofrenii - vyléčen, že jsem koketoval s vlastní záhubou - bezvýsledně. S přihlédnutím k drobnostem typu: všichni se otáčejí, když procházím kolem a bůhvíproč si zacpávají nos - se dá říci, že mnou prochází latentní energie síly, která rezonuje nejen na povrchu, ale hlavně v žilách, tam je totiž ústředí našich velkolepých fantazií. Lidi nejen cítí mou značnou sílu, oni ji přímo prožívají. Každou buňkou na kůži. V posilovně, tam se, jak každý ví, dokazuje pouze fyzická unositelnost, ale pokud se mě ptáte, disponuji i poněkud odstrašující silou fyzickou. Naposledy jsem zvedl dvanáct kilo na benchi a v mrtvém tahu dávám i osmnáct. Kdo ví, jak je těžké zvedat břemena či činky (tyčinky?), ten mi dá za pravdu a uzná, že taková síla je neobvyklá - obzvlášť v kombinaci s duševní převahou a ohromným potenciálem ducha!

Žádné komentáře:

Okomentovat