pátek 26. června 2015

Divizna

Mrdat kundy do zadku!
Už mě sere Skype, každý se o mě najednou zajímá. Když jsem umíral v rodném městě, všichni mě mlátili a posílali pryč a najednou mě zas chtějí zpět.
Jak hluboko jsem klesl, se nejlépe pozná na výběru seriálů, které si navečer před usnutím pouštím. Teď je to Pretty little liars. Kdo zná, ví, že nemohu dál žít - soudě podle seriálu.
Otec po dvaceti letech prozradil svým dětem, že mají bratra, kterého pro jejich bezpečí v dětství dali do ústavu, protože byl už tehdy problémový. Nyní se možná vrací a rozvrací svým sourozencům životy, unáší jejich přátele a mučí atd. Ukázalo se ale, že Charles, tak se jmenuje, nestojí za těmi únosy a mučeními, protože je mrtev.
Pak tam jedna z lhářek vybírá popelnici, protože hledá důkaz a málem se pozvrací ze smradu, ze zelí a kytek. Fakt ji tam natáhne a zakašle. Kdyby se koupala v kyselině máselné, tak by teprve poznala zápach.

Akorát mě překvapuje, že jsou pokaždé tak hezky voháklé. Ať míří kamkoliv. Navíc jim vždycky tak hezky vyjde stín, že vypadají, jako by se nepotřebovaly líčit. Tak je to u všech samic, nebo jen u lhářek?
Nejlepší scénky jsou ty řezané, které se rychle střídají. Po pár vteřinách na přeskáčku jiné domy a jiné postavy. Si pak připadám jak uprostřed gigantického větráku.
Jsou to sice všechny neobyčejné krásky podle měřítek průměrného muže. Ale mně se stejně nejvíc ta vyhulená, blondodredatá pekařka, má sexy hlas, veselá povaha, na to dám nejvíc. Navíc z nich nejlíp hraje, pač jen naznačuje. Tamty přehrávají, takže přetahují, co má být jen lehce uvázané, že?
Vůbec jsou lhářky natočené vzhledem k potřebám průměrného muže. 95% žen, zbytek komparz. Každý střih nás upozorňuje na krystalicky čistou pleť erudovaných, ambiciozních středoškolaček po pás ve sračkách. I škaredí kluci (je bohužel pouze jeden? snad kulturista?) tam vypadají jaksi štramácky. Dokonce se tam vyskytuje nějaká restrospektivní metoda, ba sny.
Takže vidíme, jak vypadali a co cítili před rokem nebo dvěma. A když nepočítáme odlišně vyčesané ofinky, vypadají přirozeně celkem stejně. Není to jak já rok od roku větší bordel, takže před rokem bys poznal jen zchátralého, před dvěma jen deprimovaného, před třemi jen traumatizovaného atd. (Ale začal jsem odpočítavat před dvaceti lety...)

I am screwed up, Emily. I know it, you know it, your mom knows it.

Žádné komentáře:

Okomentovat