čtvrtek 11. června 2015

Aférka s prodavačkou náušnic

Až se tomu nechce věřit, s kým jsem se zapletl. Bylo tomu v roce kompjůtrů 2006, tedy jsem byl teprve rok a část plnoletý, Macintosh už delší čas nevládl trhu, pokud se nepletu a té dívce bylo o něco víc, než mně, ale byla nějak strašně pofidérně provdaná a řekla si asi, že si na mně spraví chuť.
Měli olivovou pleť a takové ty vyhřezlé oči, jaké mají sadistky.
Ne že by mě rajcovalo nechat se zvalchovat od nějaké hrubiánky, boxerky střižené zápasnicí. Ostatně v té době jsem ještě nebyl taková vyschlina, kterou jsem se stal později, sám jsem se ještě v mezích možností pohyboval a trochu/hodně jsem i cvičil. Přestože jsem měl pověst největšího alkoholika ve městě, působil jsem ještě docela slušně a mé jméno ještě nenabylo té proslulosti a odstínu hanby, kterou si později mělo hořce vydobýt.
Byla na ni ovšem krásná podívána, prodávala si ty své cetky a stříbro, které se slouplo po prvním přetření, ale měla vždy vlahé místo v klíně, tak to pletení šlo samo. Její manžel, ostatně násoska, si ji posléze pohlídal a strašně ji ztloukl, když zjistil, že mu zahýbá. Protože věděl, kým jsem v našem černém městě, měl na ni větší pifku, než kdyby šlo o randoma.

Mám rád, když se občas seknete při měření a řežete třeba třikrát, pokaždé blbě, to pak se ani na hormony už nevymluvíte.
Nedovedu si představit, proč by se tolikrát podceňovaný a rozhodně nikterak oblíbený dejme tomu politik snažil vměšovat do veřejné diskuse, když přece všichni víme, proč koná svou službu. Aby zarobil na důchod a zajistil své pokolení na další tři až patnáct dynastií. Nemoha se rozhodnout, zda je lepší mít na hlavě parohy nebo máslo, riskne přece jen máslo a zahodí šanci na šťastné manželství s věrnou a milovánihodnou panelákovou buchtou, aby se zesměšnil před celým národem prostřednictvím televizního vysílání. Nevím. Podle mě nevěra značí, že ve vztahu chybí komponenta. Buď je mírně šejdrem nebo v něm máte býka či krvesmilnou. Ale kolik potkáte nymfomanek za život? To spočítáte na prstech jedné ruky.
Protože z definice: buď to chce častěji než vy a pokud to chcete často, tak je to energeticky nesmírně vyčerpávající - pro ženu. Nebo to nechce častěji než vy, ale chce to pořád 8x denně, což je pro tvrdě pracujícího člověka stejně málo únosné.
Tak či onak, sexualita je exces. Kdo zažil stavy hluboké deprese, nemůže ani souložit, ani si vyhonit např.
V takovém okamžiku může jen ležet na podlaze a modlit se, aby se dovedl po několika hodinách pohnout a vyjít ze mdlobné křeče.

Žádné komentáře:

Okomentovat