pondělí 11. května 2015

Svatý muž spáchal incest

Stihl mě Boží trest. Pověsil jsem si obraz své přítelkyně na zeď, ale sraly na něj mouchy, tak jsem ho dal na půdu.
Od té doby jedna egyptská rána za druhou. Nejdřív kobylky, mravenci (ti zaslouží článek, jenže se ho nedočkají), teď žáby, pak komáři, vředy a krupobití. Temnotu ani nezmiňuju, v té jsem se narodil. Ani omylem se nepokládám za Hebrejce, a přesto musím trpět jako syn Izraele... Kde je, kurva, spravedlnost, táži se!

V jiném snu jsem měl podobu Bivoje a na ramenou mi vězel pěkně vypasený divočák, vepřík radost pohledět. Pak mi Kazi dala, tak jsem neváhal a udělal jí děcko. Na Kazíně jsme vychovávali početnou rodinku. Troubení na roh, zápasy řeckořímské a jiné potěchy těla i smyslů. Takového vladyku dlouho české země nepamatovaly.

Nechytat se. Možná jako lanko napjaté těsně nad zemí skoro tak, že o něj zakopneš... ne někde v oblacích natažené. Kdo je stvořen pro nízké obzory, libuje si.

Objevili nový druh motýla, který si kanibalsky okusuje křídla, když jsou mu moc těsná. Aby se mohl vysvlíct z kůže, potřebuje ještě evolucí získat sosák, co žahnutím rozpustí blanokřídlé, čímž získá výhodu v boji o opylení. O těch Linné lze prohlásit, že našli svůj posekaný trávníček.

Obvolával prokuristky, odvolával se k poslední instanci a zatím mu přišlo předvolání ke krajskému soudu. Že prý šidil parkovací hodiny.

Podle mého názoru i mentálně postižení lidé mohou bez zaváhání kandidovat do Poslanecké sněmovny. Život v demokratickém státě se neobejde bez ústupku či naopak neústupnosti, ovšem, quid pro quo, jenže když si z nich uděláte hlavní živnost, nastává čas, kdy je třeba se pustit koryta a odejít do předčasného důchodu na Bahamách.

Opravdu na mou duši, na psí uši, korálové kolonie jsou ještě tak organismy, které z nás trpí nejméně. V jejich blízkosti se mohou zasloužilí úředníci, po dvaceti i třiceti letech stresující služby vlasti, věnovat rozvíjení svých koníčků či jen užít v poklidném, leč exotickém prostředí sluníčka, vína a relaxační muziky domorodců.

Divím se, že Josef Švejk, se vší svou prozíravostí, nevyrazil z kotliny Habsburků raději někam na Seychely, kde mohl položit základy novému světonázoru a doktríně v nejlepším slova smyslu, že každý jedinec je své smůly strůjcem. Mohl na lehátku pozorovat v televizi atentát na Ferdinanda, popíjet piňa coladu a hrabat se v rozkroku. (Nebo Long and Strong, obsahuje drambuii, vodku, nějaké granátové jabko - což by byla má volba). Potom, co by se zhluboka nasmál nastolenému řádu, by mohl vyrazit směr turistická chata u moře se zaměřením lov žraloků. Nebo tuňáků. Ale to budu asi na špatném místě na mapě prstem.

Ale to je vlastně fuk. Nedávno - asi deset let tomu - mě potkal na ulici maminčin mazánek a chtěl se mnou do hospody. Říkám mu slušně, že hospoda není žádné kino, že se tam umírá reálně a že musí ještě trosku vypít mlíčka, než bude způsobilý chodit s kýmkoliv chlastat, natož se mnou. Něco zmateně vykoktal a poroučel se. O týden později jsem ho viděl sedět v mé hospodě poblíž mého místa. Tak jsem si s ním dal ze slušnosti a taky, abych mu dopřál lekci, pár alkoholů a on za hodinu říká, že je zkárovaný. Směju se, protože bych vážně musel plakat.
"Fakt nemá cenu se přemáhat. Dokud to nejde z tebe tak přirozeně jako třeba dýchání nebo průjem, tak se nikdy pít nenaučíš. Začni zvolna, zvyšuj dávky a pak si třeba naordinuj pár dní nejíst. Uvidíš, bude z tebe jiný člověk, postupně ztratíš úsměv, začneš se třepat, váha půjde do mínusu a nálada do prčic. Postupem času, pokud máš jakous takous budoucnost, se z tebe možná stane slušný flaškař. To ví jen hvězdy. Ale teď utíkej. A ustup mi ze slunce."

Všem adeptům pijatik kladu na srdce hlavně nic neuspěchat, netrpělivost je prvotní hřích, který zastínil všecky ostatní, v němž koření ostatní drobné neřesti a výstřelky, kvůli kterému lidi byli vyhnáni ze Zahrady. Ještě lhostejnost, protože kvůli ní se tam už nevrátili. Ale ne, možná jen netrpělivost, kvůli ní odešli, kvůli ní se nevrátili.

Fíkovy list před očima vypadá velmi způsobně, bohužel nekryje nic podstatného. Proč se každá ženská na povel svléká? Copak neznají cudnost? Jeptišky pořád vedou. Jen ony umí sex podat tak, že si připadáte, jako byste je znásilňovaly.

Co tahle snůška nesmyslů znamená? Že jsem usedl k psacímu stroji a VEDEN PROZŘETELNOSTÍ ani nepředstíram snahu naťukat bohulibé žvásty. Určené očím jak školaček s první periodou v nedohlednu, tak rovněž umacaným maminám, které si při čtení mých slov sahají na broskvičku a ňafňají si ji potajmu, protože jejich manžel ve vedlejším pokoji si honí brko a nemá čas na hlouposti.

Když mi bylo dvanáct a pil jsem jak duha, každý mě chválil, ale dneska... stydím se to vyslovit. Nedokážu se podívat do zrcadla. Mám ty už od narození hrozně bolestné oči.. co oči.. mám ta děsivá víčka tak podlitá, tak podpitá, že mi z ledvin nemohlo nic zbýt. Vskutku, jak mohu žít bez párového orgánu, který vykonává funkci i druhého do páru? Znamená to, že jedna jede na dvě stě procent? Jedna musí fungovat. Jinak bych už dojil žížaly přece.

Končím bez potlesku
Ráno mě uvidíte
jak krmím racky nad řekou

Někdo musí do práce
jiný musí na Měsíc
vyrábět kocoviny
mohou všichni

Žádné komentáře:

Okomentovat