středa 29. dubna 2015

Vyrůstal jsem s Marlowem dneška

Pičky se množí v kubících bakterií. Nezapomeňte, že vaše roztažnožka má uprostřed chlupů rozsetých miliardu červotočů! Jak ji můžete ojebávat? Kus kůže obalený krvinkami? Pochybné jakosti? Dávám přednost celuloidovým mazlíčkům. Otisky prstů jim nic neříkají, protože je neregistrují. Kdežto ta vaše otrokyně na provázku kváká, kdykoliv ji něco nejde pod nos! Husa aspoň vruzozobě sdílí s ostatními opeřenci základní instinkty poslušnosti. Ale od obyčejných lidských, příčně pruhovaných, beločelých typusek nemůžete čekat nic víc než pouhé vyjíždění z kolejí poslušnosti. Už na ně kálím. Zasluhují jen bahno. Zahrabat je do rybníku.

Občas se objeví bažant královský, který od svých posluhovaček vyžaduje maximální péči. Jaké zklamání, když hřadují na lesklých plochách a kvokají s kolegyňkami z tercie nebo odkud. Pak je ani prase divoké nevytrhne z orgiastických klepovaček. Zmalované slepice se schovají pod kapříka a vykuchají mu vnitřnosti, každou přestávku, když cítí touhu si zapálit pérka.

Rád bych zažil koitus se ženou. Znám vše o zvířeně, vyzkoušejte mě. Nebo ne, absurdity hokus pokusů nevedeme. Už jsem ulovil i slona. Ale doposud jsem nesložil žádnou příslušnicí žen. Beztak jim mí přátelé nespravedlivě říkají kuběny. Přestože není důvod být ofenzivní, že? Mám slabost pro své vysvalené kolegy, kteří jen křísnou zapalovačem a v rozkroku se jim zjeví víla! (Dnes mě poprvé mezi nohami očichávala fena - ironicky jménem Dora). V klíně jsem jim sice dvakrát třikrát osáhával ty breberky, ale nedostal jsem se k nim ani čepelí jazyka. Tančil jsem v řetězech a na jílcech mečů, ale nezasunul jsem dosud do pochvy. Už fakt nevím, který Saturn mi vystavil stopku, ale tohle mrzačení nelze přehlížet. Asi jsem trochu postižený. V mém věku,.. je na pováženou, že jsem neměl dosud dívku.
Ač modlil jsem se... nepřetržité léta.. od doby jinošství. Hraje mi do usínání Šeherazáda. Jediná hudba podle knihy, kterou jsem poslechl a zároveň přečetl. Doslova jsem ji vydřel očima & myslí.

A jako dvojitý špión Marlowe i já poznám, jaké to je vyhasnout, zrovna mezi shlukem stolů a půllitrem vychlazeného moku. Och, tolik prvotřídních fotek mám s chlastem (a cigarilly) a tak ráro (od anglického slova rare), co stojí za řeč, s ženami. Proč ten nepoměr! Podle mě to chce jednou zasunout a pak se vyrovnám. I hormonálně. A konečně začnu lákat královny z úlu. Tisíce dělnic vytvoří prostředí pro jednu macatou queenku!

Žádné komentáře:

Okomentovat