pátek 17. dubna 2015

Nedovol jim uvidět slzy

Tancoval se mnou, protože mě viděl ztrápenou. Jak ušlechtilé!
Měl jsem víc brát steroidů, dokud jsem mohl. Nyní už ne, je popřízdě, tedy pozdě... Abych měl sílu, vzdal jsem se načas pití. Ale teď jsem zas plnohodnotný, a proto nemohu práškovat, bych si uhnal ztrátu vědomí či dokonce nenadálou smrt!, pil-li bych whisku a zároveň bral prášky či si píchal injekce do zadečku?!
Víme, že už v pohádkách a v jiných literárních útvarech se hledaly poklady, ale to nic, to by mě akorát nasralo, kdyby se to připomínalo.
Nejde o pohádku, nýbrž o hmatatelnou skutečnost. Které se mi dostává víc než dost!
Má rodina uvadala roky a vyhnila do absolutního humusu, to mi budiž odečteno od dobra a připočteno k věčným mukám, protože jsem neměl tolik energie, abych ji dokázal ukočírovat aspoň do autu.
Zapeklité a neužitečné.
A bídné, protože není cesty.
A můj skromný odhad je v tomto případě nepoužitelný.
Kam až může vést hnití v černozemi Nikoho? Miluji klenoty a drahé kameny a perly. Ale ne na sobě, jen na druhých. Jen na babách a jen na kundách! Když je tak vidím, chci je povalit na lůžko a učinit jim nové potomky! Ale zkáza jim hrozí mnohem dříve. V případě, že uvidím perlu, která jde nějaké k oku nebo obočí, jsem ochotný i zabít, abych je mohl sledovat se třpytit současně, na nějakém shodném podkladě.. na polštáři nebo libovolně na čem.
Už jsem unaven těma pitomýma očima... těmi oblázky, jakýmisi odštěpky jílu.. co je mají vsazené lidi do očních jamek. Na ně klidně půjdu i s šavli a pistolí v ruce.. nebo budu máchat mečem před svou kavalérií jak generál Alexandr z Makedonie.
Jenže co je na tom divného? Že jsem prostě unaven neodkladnými záležitostmi? A raději si vyříznu koule, než bych měl sledovat další sadu pitomých očí, které na mě hledí odevšad?
Kdo by chtěl pojíst zlatá jablka Hesperidek? A žít večně? A přitom koukat na ty oči... Jenom debil, vašnosti! Radši se upéct v troubě na 180. Dneska mě tak spálilo slunko... nechci si představovat vlnu veder, která přijde. Nechci, nechci, spát a víc nic... probudit se... nebo se raději nebudit.

Žádné komentáře:

Okomentovat