pátek 13. března 2015

Máš snad bombu?

Já nespal s krásou celý život a neomílal jsem pořád dokola její nejvykřičenější půvaby. Já nespal s krásou celý život ani jsem s její pomocí nelhal a neomílal jsem pořád dokola že krása nikdy neumírá ale že lehává sama mezi domorodci umění a jen jim známa tak vysoko nad bojišti lásky.
Je nad tím nade vším ó ano. Sedí na nejpřednějších stolicích církve tam nahoře kde se umělečtí ředitelé scházejí a vybírají díla pro nesmrtelnost. A ti s krásou spali celý život. A ti živili ambrozií a pili rajská vína takže vědí bezpečně jak krásná věc je radost navěky ach navěky a že nikdy vědomě či bezděky nemůže beze stop zmizet v nicotě peněžních ztrát

Ó ne já nespal
na matracích značky "Krása s pohodlím" jako oni
pln děsu v noci vstát
ze strachu abych třeba nepropásl
nějaký pohyb který by snad krása mohla udělat

Ne já nespal s krásou
podivínsky po svém
a párkrát jsem se s krásou
lacině miloval v posteli
a tak ze mne vystříkla nějaká ta báseň
a tak ze mne vystříkla nějaká ta báseň
na tenhle boschovský svět

Lunapark v hlavě

Žádné komentáře:

Okomentovat