středa 5. listopadu 2014

Ne a ne

Do kundy! Mám nějaký zánět v ruce a rty mi zbělely, asi si pro mě jde smrt, obvyklé podobenství kostry člověčí... Nebo zmutovala E. coli. Popohnala se pomocí bičíků až na povrch, kde teď má pré. Ty ruce. Že by odešly šlachy? To by bylo fakt vtipné. Bolí to, i když jen ležím. Prsty nemohu složit k dlani atd. Kdo mi dá svoje ruce, abych je moh rozbít? Asi nikdo se nehlásí, co.
Zas děláme nějaký zámek až do nebes, komíny víc jak třicet metrů vysoko. Ještě v Auroře, hodinu a kousek cesty, nazpátek hodinu čtyřicet. No líp nemyslet, co přinese zítřek. Jediná dobrá zpráva je, že bylo teplo, nějakých 60 Fahrenheita. Poslední příjemný den. Teď už jen klepat kosu. Jsem si koupil nějaké oteplující vložky, které se tak rozdrobí do rukavic a do bot, vydrží hřát 8 hodin či co. Fakt tu ty zimy nejsou prdel, počasí celkově. Jak na centrifuze... Ani vana nepomáhá. Je mi furt zima, i když se topí. Asi se vnitřně slaďuji s nadcházejícími týdny...

Žádné komentáře:

Okomentovat