sobota 11. února 2023

Je to útvar krasový

Mě to prostě vždycky rozseká, když ho vidím na netu. Ten člověk je jak nějaká emanace Machiavelliho. Nikdy vlastně nevíš, jestli je jeho život jenom jedna velká komedie, nebo ty výroky myslí vážně.

¨¨

"Psali mi dokonce muslimové z Medíny. Že se za pana prezidenta modlí. Takže síla modliteb přicházela z celého světa." To je jako parafráze, rozumíte. 



Ale hned na druhý pohled, když si odmyslíte ten stín... nebo zkrátka tu mediální podobu Ovčáčka, pak na něm - na základě rozhovorů - vidíte normálního slušňáka, žádného génia gagů. Konformního úředníka, správce účtů twitteru.


Vždycky se snaží na svět dívat pozitivně a hledat v něm to dobré. Kdyby se ponořil do pocitu, že je vše zlé a lidé na něj budou zlí, pak by žil ve velkém negativismu.


"Třeba to myslí dobře."

"Největší problém je v tom, že si spolu nepovídáme. Že ta jedna strana nevěří té druhé."

"Je to tak jednoduché, až je skoro primitivní."

"Přečetl jsem si inzerát v novinách, kde jsem chtěl pracovat, tak jsem tam šel pracovat."

"Nemyslím si, že je to oportunistický, možná bychom mohli říct, že jsem chtěl dělat kariéru."

"Stoupáte do výšin, pak zas prudce padáte dolů."

"Vždycky je to o hledání a důležité je přijmout všechno a třeba si i dokonce něco z toho vzít - zase pozitivního."

"Nenazval bych to chybou, nazval bych to etapou, která přišla do mého života."



No, ať už je to jakkoliv, pod dojmem téhle kuriózní optiky se mi nechce věřit, že by paní nová tisková mluvčí mohla odvést větší kus práce než tenhle podivný hybrid.

Nesnese s nikým srovnání, je jiná liga!

Žádné komentáře:

Okomentovat