středa 19. října 2022

Matka. Příběh oka

V té době Simonu posedla mánie rozmačkávat si v kundičce vejce. Vždy se k tomu uvelebila v křesle, roztáhla nohy a já před ní vstoje onanoval, abych jí mohl vystříknout do obličeje. Předtím jsem jí položil na břicho vejce a ona si je s rozkoší zavedla do pochvy. V okamžiku, kdy se objevilo semeno, rozmáčkla vejce, vyvrcholila a stáhla mi hlavu do klína, kde jsem byl zmáčen tím žlutým přívalem.

Jednou nás přitom překvapila její matka. Ta mimořádně mírná žena se spokojila, přestože za sebou měla příkladně bezúhonný život, s mlčenlivým přihlížením, takže jsme o ní vůbec nevěděli. Myslím, že hrůzou nebyla s to otevřít ústa. Když jsem byli hotovi a spěšně uklízeli vzniklý nepořádek, objevili jsme ji strnulou ve výklenku dveří.

"Dělej, jako by sis jí nevšiml," pošeptala mi Simona a dál se utírala mezi nohama.

Odešli jsme bez sebemenšího náznaku spěchu.
Několik dní poté ji Simona, která se mnou trochu dováděla na půdičce nad garáži, pomočila, když se zastavila pod námi, aniž o nás věděla. Stará dáma se upravila a zvedla nahoru své smutné oči s tak zmateným výrazem, že nás vyprovokovala k dalším nevázanostem.

2 komentáře: