úterý 8. března 2022

Úsměv měla velice vzdálený

 Dozvídám se teprve před pár hodinami, že Patrícia byla zasažena prudkým otřesem, nádorovým onemocněním. Je to má nejoblíbenější pěvkyně, tak ji popřejme hezky strávené chvilky.



Mezitím si odskočíme do kanálu Radši Knihy, která dělá, co může, aby zpropagovala nečitelné tituly! Ta holka má jazyk, že by se s ním dal stříhat plech.


Protože jsem velký fanoušek červené knihovny, rozečetl jsem Milovníka ze sna. Je to krásný příběh o dívce jezdící na delfínech, která potká úžasného mladého pána, do kterého se zakouká. Odehrává se ve Walesu, na ostrově Anglesey, takže která může, přečtete si tento příběh lásky a vzplanutí!

2 komentáře:

  1. Janečkové je mi líto. Budu jí držet palce - věřím, že svůj boj zvládne.
    Na druhé video se ráda podívám, ač podobné nesleduju. A podle toho, co vidím, mi něco říká tak akorát Dům na samotě, jehož filmové zpracování jsem v neděli sice viděla, ale za mě tomu něco chybělo.

    OdpovědětVymazat
  2. Smutné, snad je nemoc podchycena včas a dobře to dopadne. Držím palce.

    OdpovědětVymazat