pátek 1. ledna 2021

Nejútlocitnější ajťák zasahuje

 Je rok 2021 po Kristu a vy jste v zadním otvoru jak Baťa s dřevákami! Nenapadlo vás si uhnat chřipku? Abyste nemusely nic dělat, jen ležet a pobírat státní penízky? Protože mě to už napadlo, jen na mě zatím bacily nelezou - bohužel!

5 komentářů:

  1. To víš no, člověk čeká na to, až onemocní, aby mohl být doma a oddávat se bezbřehému flákání. Pak ale nastane chvíle, kdy člověk potřebuje být zdravý (například když má dovolenou, či něco podobného. To pak dostane skoro zápal plic.

    OdpovědětVymazat
  2. Nebo stačí pracovat v tom správném oboru a člověk se doma může válet doma za peníze i ve zdraví. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se zadařilo. Neblahej důsledek - asi už mi ta pohodička skončí a mně se vůbec nechce do práce :D

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, dneska se to marodění některým vyplatí :D Přeji ti vše nejlepší do roku 2021, a hlavně hodně rozkoše a jiných slastí! ♥

    OdpovědětVymazat