čtvrtek 5. listopadu 2020

Kel v dírce

Co bych vám sdělil? Dneska, resp. pro vás už včera, měl (slaví) narozky nejpozoruhodnější umělec lidstva, Cziffra!

A jinak jsem poslouchal nějaké hlavy mluvit o situaci na světě. Nejradši mám toho intelektuálního hrdinu ze slovenské dědiny, toho ani nevím, jak se jmenuje, prostě prof. doc. phDr, Staňka, CSc. Jak mluví o konspiraci třeba hodinu a pak střelí do publika nějaký hlod ve stylu: "A víte, že 70% Slováků sleduje Farmu? To je ukazatel, jak hluboko jsme jako stát klesli." Vždycky, jak se dívám na ten jeho těžký, saturnský a podezřívavý pohled, ten jeho neklidný bachor, neubráním se dojmu, že je odkvetlý. Takhle hloupě zestarat bych vážně nechtěl. On ani nemá žádnou moudrost nebo rozvahu, on prostě jen čte magazíny o sociologii a spřádá si grandiózní osnovy běhu dějin - a pak je předkládá - jako ve škole - menším lumenům. Jak říkají youtubeři vydavší se na cestu osvícení - trpí duševní pýchou.

Já teda nevím, jaký bratři Slováci mají vztah k půdě a ke zvířatům, ale já na Farmu čumím nepřetržitě od první série a ještě mě teda neomrzela. A to si teda o sobě myslím, že jsem celkem jinačí brandy než průměrný, nevšímavý občan!

 

Myslím, že je to přinejmenším hodně dobrá sonda do hlavy zdravých lidí, krev, mlíko, semeno. A všichni tam jsou úplně v pohodě! Jak se dá být. Mladé farmářky si užívají sluníčka. Občas zapláčou, když je opustí přítel nebo si najde jejich kámošku, ale v dalším díle už jsou v cajku. Umí odpouštět, což je jedině lidské a možná i božské.




2 komentáře:

  1. Farma ještě běží? Já jsem viděla pár dílů, když tento pořad dávali na TV Nova. A pak jsem se dívat přestala. To jsem tehdy ještě nevěděla, že za pár let právě tímto typem pořadů, bude Nova plná! Nic proti gustu každého.

    OdpovědětVymazat
  2. Farmářka je eufemismus pro strhanou selku, myslím.

    OdpovědětVymazat