čtvrtek 11. června 2020

Depilátor IPL

A tak jsem si, já, nejčistší ze všech, přitlačen policistou s rukama v poutech k dlažbě, došel k další pravdě, že totiž starat se o budoucnost je klam a marnost. A že má cenu pouze taková činnost, kterou je vyjadřován přítomný svět. A že vyjadřovat znamená budovat z přítomné rozličnosti jedinou tvář, která té rozličnosti vládne, že to znamená vytvářet pomocí symbolů ticho. Jakákoli jiná snaha je pouze vítr slov... ze kterého mám větry. Vítr fouká, kam se mu zamane, tak jako se vaše dívka nakloní k tomu či onomu chlapci, podle toho, který se jí zrovna v pátek večer zalíbí. Může v sobě mít křídla, může v sobě mít obyčejný jabkový džus s vodkou, všecko šumák, prostě s ním půjde zrána do jeho bejváku a můžete zapomenout na to, že se vrátí před šestou ránu... jako toulavá kočka dorazí s výrazem, který promluví za vše a bude se vám snažit namluvit, že se potkala s kamarádkou. Jó, s kamarádkou, která ji ojela na kanapi v zablešeném kumbálu aspoň třikrát - ten orgáč nezapomene! Jenže já nejsem vaše dívka... a i když si možná myslíte, že jste správnější než já, ožrala, který se válí pokud ne v hovnech chodců, pak alespoň v hovnech různých čoklů a zajíců velkoměsta, uvěřte mi, že se pletete... v porovnání se mnou jste úplně křivý a úplně lost. A můžu se vám všem srdečně vysmát za to, jak jste slabí, jak jste ovlivnitelný hormonama a myslíte rozkroky. Ale neudělám to, ještě ne. Zatím vám napíšu hezký článek a budu doufat, že vezmete rozum do hrsti a budete místo pařeb, kurviček a diskotékových drog radši sedět před počítačem a číst si moje výplody... Silní se rodí pouze z věrnosti. A není možné být věrný na jedné straně a na druhé ne. Věrný člověk je věrný vždycky. A není věrný ten, kdo dokáže zradit holku nebo kluka, s níž nebo s nímž píchá. Já, nejsilnější, potřebuji silné druhy a nehodlám opřít vaši sílu o lidskou hnilobu.

Žádné komentáře:

Okomentovat