neděle 30. června 2019

Rezavá

Je však dost obtížné si vzpomenout, kdy a za jakých předpokladů se rozhoří zájem o jinou lidskou bytost naléhavým plamenem vášně. Je možné, že přeháním vliv, který na mě od počátku měla. Možná že celou historii interpretuji tak, abych před sebou ospravedlnil pozdější výstřelky. Nejsem si jistý ničím. Nicméně ať se stalo kdekoliv a kdykoliv, ať rychle či pomalu, jednoduše jsem jí podlehl a náš milostný románek mohl začít. Pokud jde o mé přátele a o ženy, se kterými končím v posteli, nebývám žádný velký zvědavec. Jako právník jsem zvyklý trávit čas propíráním cizí špíny, ale zcela upřímně, osm hodin denně je právě tak dost. Mimo kancelář je mi potěšením, když se mohu o lidi přestat zajímat. Nestrkám do ničeho nos, v ničem se nešťourám, beru je takové, jací jsou. V tomto ohledu nebyla Míša žádnou výjimkou. Byla duchaplná, obscénní a zvrácená. V životě mě žádná žena víc neokouzlila.

Žádné komentáře:

Okomentovat