úterý 21. srpna 2018

Šungitový vibrátor

Byl jasný letní den. Slunce plálo hřejivě zpoza větrem rozháněných oblak. Ocitl jsem se na neplacené dovolené umožňující mi podnikat výšlapy, užívat si přehrad a pohledů na lepá těla studentek. Už týden jsem byl vesměs v lihu, nevěda příliš o sobě ani o zásadních problémech lidstva. Pět mil od Hvíždince, mezi sady a chmelnicemi, jsem ji poprvé ochutnal. Měla odér něčeho potraceného - obsah žumpy. Pociťoval jsem k ní tak nesmírný odpor jako nikdy k ničemu jinému, třeba už jen proto, že se mi vůbec nebránila, ba dokonce se sama s úsměvem nabízela. V červených střevících se sepnutou přezkou, v oranžovém řaseném kloboučku se vzorem májové růže a puntíkovaných šatech zdůrazňujících mezeru mezi prsy, jinak naostro, působila až příliš vyzývavě a namísto, abychom se jako u cudné děvuchy vzrušovali její houpavou chůzí a jihli živýma očima, která promlouvají z té zbožné a poctivé tváře, museli jsme překonávat hrůzu zmatku vida ji, jak pyšně nese svůj poklad formované zadnice a plných, pevných koz a šťavnaté kundy a rozčísnutého kožíšku a nalakovaných palců u nohou příliš záhy odpaněné slečny v době, kdy už žádné panny nejsou. Sex sám se mi překvapivě zamlouva na tak drobnou žabku, její technika sání penisu byla výjimečná, bez diskuse nejlepší, jakou jsem zažil, brala si ho do krku delikátně, kousavě i se zdráháním, pak zas deepthroat se slinami a škleby až po sám žalud a kdyby mohla, sní v ráži i kousek mého odulého, pivem zhyzděného podbřišku, navíc se zdálo, že ani nepotřebovala dýchat, jen nepřetržitě teple olizovala krčky nervových zakončení, monotónně tedy, prázdně, však mistrovsky sála a vysávala, buď byla tak v tranzu, nebo mrtvá, zbavená života, každopádně mrtvá holka je v tom případě zdaleka nejlepší kouřící panenka. Jenže kde k tomu účelu brát mrtvé osmnáctky? Mají v sobě stále tolik života, tolik period před sebou a zklamání na obzoru. Taky měla teplou, úzkou a dobře stavěnou škvíru, z níž neustále tekl nějaký ten čůrek. Hodně častu jsem strávil jejím lízáním a načančáváním, ale pak jsem si v náhlém úleku vzpomněl, že na odpoledne jsem domluven s kámoši na Tour de France, na pivo, na bohužel tam tradičně zvětralého Platana premium a na maďarský guláš s cibulí a paprikou a vším tím nezbytným, tedy na ryze pastevecké jidlo do poměrně vzdálené knajpy, a tak jsem rychle jazyk vyměnil za péro, abych o cyklistický a gastronomický zážitek částečně či nedej Bože zcela nepřišel. Vycákal jsem jí úplně šílenou, týdenní nálož do dírky za jejího roztouženého sténání, tak jak to asi má ráda. Nebo taky ne, ale to mi bylo fuk. V tu chvíli bych s ní i chtěl mít dítě, malé a sladké a co by věčně neprudilo, s mou nebývalé koketní letní láskou, ale kdybyste se mě zeptali jen o několik minut později, asi bych se dlouze rozmýšlel. Nicméně než jsem vyrazil směr nechutné pivo, na které jsem se vůbec netěšil a poflusaná hospoda, ještě jednou jsem ji slušně obtáhl, přes nalité kozy se jevila lehká jak pírko, to ty dívčí kosti asi, takže naše šukání mi nahradilo pro ten den fitness, žádné ležení, spíš neustále na nohou a nebo různě akrobaticky jsem ji udržoval nad úrovní půdy, za pomocí bludných kamenů a menhirů a vymrdával ji dírku z pohlaví. Turisté, ti novodobí barbaři, kteří se často na Hvíždinci a v jeho okolí vyskytují, nás naštěstí během těch podivuhodných líbánek nevyrušili ani jednou.

Žádné komentáře:

Okomentovat