pondělí 4. června 2018

Skoč pod motorku

Některé věci jste prostě museli nechat být. Museli jste se soustředit jen na to, co je ve vašich silách. Tak jsem Lindu bral jen jako další holku do postele a ne na to, abych ji učinil královnou. Byla na invalidním vozíku, to jsem vám neřekl. Ale co bych to byl za borce, kdybych si nic nezačal s postiženou.
Polámanou, bezmocnou holčičku, neschopnou se bránit, do které jsem vstupoval vždy opilý já s pološílenýma, mihotajícíma se očima podobnýma hladině rychlého potoka. Dlouze jsem si užíval sexu s ní, kdy ona nemohla pořádně nic. Potom jsem ji velmi rychle z hlavy vytěsnil.
Její sestra byla jiné kave. Vždy upravená. Chodila ve volných šatičkách, prsa do ohmatání, v rozkroku též do podrbání.

Linda dokončila výšku a už jsem o ni neslyšel, kdežto s její ségrou jsem to táhl tři roky.

A představovala pro mě běhech těch několika let vše, co jsem věděl o sexu. A co jsem věděl o krutosti. Na ten beznadějně divnou dobu,kdy jsem cítil, jak mě její tělo zaplavuje jako opojné víno, rád vzpomínám. Byl jsem opět živý...

Žádné komentáře:

Okomentovat