středa 11. dubna 2018

Rezavý ubrus

Nesnačím se divit. Tolik let už jsem neposlouchal Haydna, vždycky jsme ho považoval za spodinu. Že byl jako jen most mezi Bachem a Mozartem atd. A poslední dobou jen mi z repráku 40-50. symfonie řežou jakési hoboje, které nikdo dlouho neladil...
Nestěžuji si, samozřejmě ne!

Pořád lepší než Jay Z, že? Nebo co poslouchá váš soused.

Dobrá, další postavy pro román, můžete ocenit od jedničky do pětky, kdy pětka je brak a jednička postupuje do dalšího kola.

Pan Perfektní - opět jen pan ubožák;

• Bíč Boj - nejmilejší, nehodnější chlap na světě;

• Pan Češtinář = pan Puzzlík;

• Pan Ekolog - chlap, který byl chlapem a uměl podržet, pohladit tak, aby se to nevykládalo špatně (nikdy to ani špatně nemyslel !), hleděl na osobnost a ne na vzhled, byl to člověk na správném místě, uměl ocenit. Byl. Nikdy na něj nezapomenu, protože na takové lidi by se nemělo - nesmí ! - zapomínat;

• Šmudla - houslista, počítačovej expert a... kámoš (?);

• Šmudla II. = Skříňkový princ - líbil se mi, protože je podobný Šmudlovi, ale neznám ho (jakmile přelezl na začátku přestávky do třídy, už nevylezl)

• Retardík - má nejoblíbenější sestra;

• Slečna Já, Číslo (původně slečna Ropucha), s. Testová, s. Angličtinová - spolužačky;

• Ex - segry aktuálně bývalý přítel;

• Pazneht - sestry bývalý před Ex;

• Vemeno - aktuální přítel segry, přicucnutý na ní jak vemeno na krávě

• Ťuňťa = Křupan - můj taneční partner;

Žádné komentáře:

Okomentovat