pátek 13. dubna 2018

Pět sekund po puse

Bože dobrý, přesladký, služebník tvůj malý bdí... Konec insomnie v nedohlednu!

Již týden jsem nezamhouřil oka.

Vás by sice nic neranilo, kdybyste nemohli spát, neboť jste robokopové... kdežto já, slabý jen a unavený křupan, spát víceméně musím, protože když se nevyspím, nemám po ránech ani dost sil, abych si vyčistil zuby nebo odlehčil do toaletní mísy.

Nic se mi nechce dělat, už týden.
Doktor mi doporučil najmout si prostitutku a vyskákat se na ní, dokud neusneme... nebo aspoň já. Načež jsem pravil, že nehodlám platit za sex, to se mi jako jedna z mála věcí příčí.

Nabídl mi ve své neskonalé velkorysosti i svou ženu, avšak odmítl jsem zdvořile podruhé, neboť co má čtyřicet i víc, je jen pro dobrodruhy a odvážlivce. Nebo je to taky skok do neznáma... seskok z padáku, kdy si padák vůbec nemusí otevřít - a tím nemyslím, že se vám nepostaví, ale že prostě... vždyť vy víte...

Nic jako stuprum. Ten se bojí stařešin, starých penthousových vykopávek asi jak čert kříže. Jak to má oteklou pipinku, sotva po čtyřicítce, line se z toho jakási zvláštní pachuť, škvařených škvarků nebo snad burákového másla...

Kdo ví, jak chutná starší studna? Živočišně, až příliš, řeklo by se. Proto mám radši, když jsou holky před patnáctým rokem ještě nedotčené, nikým nezvalchované a dosud částečně voňavé. Dokud je nezresetuje manželství nebo porod děcka, dají se použít na ždímání...

Neboť co je ve své podstatě život, když ne jen neustálé píchání mladých samiček? Děje se to v okolní přírodě ve zmenšeném měřítku, ale neustále a doslova na každém milimetru zeminy, jen my to nevidíme...

Kanec, když je přivlečen k prasnici, co udělá zcela bezděčně a hned zkraje? Ryje rypákem do země. Tím si ji očuchá. Když ho pak zvedne v návalu libida k oblakům, je jasné, že se touží spářit.. a vytvořit malá prasátka. Je to prostě jen zárodek (šukání) zasazený v programu té které bytosti, který čerpá svou ušlechtilost z nezbytí.

Že nějaký chlap vás přitahuje, protože prostě někde máte zakodováno, že takového musíte chtít pro své potomky, a když to na vás na baru zkouší, trošku těžkopádně nebo třeba lehce jako zhýralý svůdce, ještě nic pozitivního to nesvědčí o povaze takového herce šuku.


Kdo má těžkou depresi, ví, že se s ní nedá souložit. Nedá se s ní ani pít kořalu nebo brát tvrdé drogy. Nebo nedá se... dá se, ale následky jsou katastrofální.
Víc duch než člověk se pak potácí v úzké uličce svého dosud neztraceného vnímání. Naladěn na apokalyptickou vlnu. Všude v masmédiích vidí jen terče, slyší, jak se děti školníků převlékají za žoldáky a pokládají miny poblíž dělnických osad, jak se plíží do škol a zkouší to na mladé učitelky... jak je střílí do hlavy, když ony odmítají... šukat dvanáctiletky.

Žádné komentáře:

Okomentovat