neděle 26. března 2017

Bazilišek

Když jsem byl na výletě s krásnou spolužačkou Milenou, zastavili jsme se pod hradem, abychom v tamní restauraci utišili žížeň a hlad, než vyrazíme dal. Překvapilo mě, že si tak libovali v jídle, neboť co jsem viděl v menu, bylo dost netradiční. A sice vaječné koláče s medem a hroznovými zrnky.
Hned jsme si je objednali a snědli jako malé děti, které dostanou chuť rozbít něco velkého.
Dokonce tam měli pražené mandle a jakési štiky. Přesněji štičí tlačenku. No, to je fuk. Zapil jsem to ještě soudkem einbeckského piva a Milena ochutnala hustého piva brunšvického. Za což jsem jí byl neskonale vděčen, protože jí stačily dva loky a byla opitá jak fetka po pařbě. Takže jsem ji zatáhl na toaletu, stáhl jí kalhotky a rychle a bez keců se do ní s funěním udělal. Jak jsem říkal, nevěděla moc, co se děje, tak byla dezorientovaná. O to byl ten sex krásnější, přátelé! Opojená alkoholem je krása často náchylná k tomu, aby se stala obětí. Tady se jí stala. Ale to je jedno. Dělal jsem pak, jakože nic, že jsem jí pomáhal se na záchodě vyzvracet. Milena té historce později uvěřila, nebo se aspoň tvářila, že jí věří. Jak vidíte, byla to dost chabá historka, ale přece se semínko ujalo.

Na Mileně bylo úžasné, že měla tak bujné kozy a tvářila se vždycky tak nějak poťouchle. Jako že chtěla píchat na seně ve stodole nebo co. Znáte ten typ, který flirtuje, i když třeba nakupuje u řezníka uzenku. Ne vždycky mluvíte ústy. Někdy na tom, co říkají ústa, vůbec nezáleží. Musíte umět naznačovat, mluvit nosem a očními stíny, nebo třeba zkrabatěním rtu, jak víte, to je v umění flirtu přednost, kterou si osvojují pouze nejzkušenější mrdky. Mistrovskou flirtovací tvář má třeba herečka Jade Tailor.

Nečekal jsem, že ji ještě někdy potom spatřím. Když jsem se narychlo a dost neurčitě rozloučili, odjela svým rychlíkem do Plzně a já jel na druhou, na východ. Leč cesty boží jsou nevyzpytatelné a Milenu jsem měl potkat ještě jednou. Asi jí docvaklo, co se stalo, nebo jsem jí zbouchl a ona musela na potrat, ze školy jsem tehdy rychle vypadl a ona ji taky nedokončila, ale když jsem ji pak potkal ještě jednou, hleděla na mě vyzývavě a nesklápěla oči, přestože byla ruda jako krocaní zadek.

Žádné komentáře:

Okomentovat