středa 14. září 2016

Talentovaná striptérka

A teď otázka, kdo má encyklopedickou paměť na jména, obličeje, fakta a drinky? A velké nadání na drby? A zlaté srdce? Zeptejte se kteréhokoliv stálého hosta Century a každý vám hned řekne: "Přece Frieda."
Jestli potřebujete něco vědět, zeptejte se naší hlavní barmanky, Friedy. Jestli naopak potřebujete, aby něco vešlo ve známost, tak to řekněte Friedě. A proč má zelené vlasy? Mají odvádět pozornost od jejího zadku - má ho totiž ohromný!
Frieda by moc ráda tancovala, jenže...
"S tímhle zadkem? Nikdy! Proto jsem barmanka, a dobrá barmanka - nikoliv servírka - aby bar ukryl ten můj zadek. Všechno provádím výhradně nad pultem a nad pasem. Taky se o mně povídá, že jsem dohazovačka. To je pravda, protože já dávám lidi dohromady."
Frieda - podle všeobecného mínění - prý v životě s nikým nebyla, neměla přítele, manžela ani milence.

Žádné komentáře:

Okomentovat