úterý 10. května 2016

Sexteto zahrálo na svatbě

Když jsem se v mládí učil na kamnáře, podpálil jsem chalupu. Později mě dali na zámky, protože u nich byla nižší šance, že zničím majetek. Ty jsem zvládl, ale dal se na dráhu zloděje. Když mě jednou dopadli a vstrčili mě do železné panny, nadosmrti jsem se ze zlodějiny vyléčil, i když zámky jsem nepustil z hlavy.

Bylo mi ani ne dvacet, když někdo z přátel navrhl, abychom se vypravili na výlet do Portugalska. Zachytat bronz na pláži, zahrát na city Esmeraldině neteři a nalézt poklad, který konkvistadoři zakopali a pozdější šlechta nechala zakopaný z obavy, že by o něj později při zuřících napoleonských válkách přišla.
Poté, co jsme dali čtvrťáky skupince žebráků, rozhodl jsem, že opalovat se můžeme i doma na Hukvaldech. Že lepší je prožít něco, co nám chudé Česko neposkytne. Tak jsem vybral destinaci, která mě táhla už od junáckých let. Cisterciáci, kyklop a potrefená máti Husa. Ptáte se, jak to všecko souvisí? Všelijak a nijak. Klášter Alcobaça byl založen na oslavu vítězství nad Maury u Santarému.
Je gotický, a protože mám rád gothic holky, vybral jsem ho k orgiím, které nás tam čekaly. A naposledy mýtická matka Husa. Protože jsme potkali u jezírka rodinu hus, napadlo mě, že je nakrmíme. Měli jsme jen sendviče z mekáče, tak jsme jim hodily droby.
Když jsme se vraceli večer z hospody, potkali jsme je všecky už chcíplé. Chtělo se mi plakat, ale překonal jsem se. Místo toho jsme dalšího dne vyrazili na sjezdovku s umělým sněhem. Jitka měla lyže dynastar, nejlepší značku pro sjezdové lyžování.

Žádné komentáře:

Okomentovat