sobota 14. května 2016

Hlava jak tykev, penis jak avokádo

Potřebuji nějakou mladou krev, mladou buchtu jako třeba Leri goodness, aby mi vyhonila. Vážně se cítím jak prokletý Onan z bible. Nemůžu si ani vyhonit, jak mě bolí srdce a ruce! Myslil jsem na to už dřív. Že mi chybí ejukuláty obyčejného šílenství.
Víte, kde jsem strávil minulou noc? Na ambulanci. Nějaký vtipálek na mě zavolal sanitku. Byl jsem trošku jetý, to jo, ale vážně ne tak, abych musel trávit noc v nemocnici. A tam mě ještě sjel doktor, že se dívám na holky a tím je děsím.
Moje jediná šance, jak se spravit, je prodávát šprcgumy. Viděl bych ty poblázněné páry, jeho, zamilovaného jak Jardu, jí, jak v ní emoce nešlapou na brzdy. A to by mi stačilo ke štěstí. Jenže se k šprckám nikdy nedostanu. Nejsem ta povaha, abych vydržel prodávat materiály. To je přece volovina.
Příčínou Onanova trestu však nebyla masturbace, pronesl svým pisklavým hlasem Kluba. Odmítl oplodnit vdovu po svém bratrovi, a proto byl potrestán. Taky existuje básnička od A. Ginsberga. Pojednávající o krutém údělu Onana.
A jestli ty nechápeš, že je velký rozdíl, když si chlap honí péro a když ženská spláchne do záchoda plod bohem jí svěřený, jsi stejné nedochůdče jako tvůj děda, bývalý komunista.
"To je teda hnus," uzavřela Adéla.
Avšak z hlasu ji zněla spíš fascinace než znechucení.
Terka goodness je prostě štěrbinka. Potřebuje to, co vy ne. Uhel a tužku.
Nevšímá si svých kamarádek. Možná by se měla znova zamyslet nad spermiemi, co jí pokaždé chcíply na prsou, když...
Marilyn Monroe by pro ni byla dobrá partie.
To je přece kurva argument.
Svým způsobem je jiná než jiné jeskyňky. A to v mnoha ohledech.
Je mi to moc líto, že o ní musím psát. Ale ona na mou lítost sere!
Je jako ostatní. Nevadí jí, že kvůli ní trpím. Že bych pro ni snesl modré z nebe. Vídám se s ní deset minut denně a zdá se mi, že o ní vím všecko. Možná má dnes jen periodu. Buď zticha, stuprum. Pro dnešek už těch prasečin bylo dost.
V mém věku už mě rozbrečí každá kravina. (usmívá se vděčně)

Zahrajem si šachy. Mám dojem, že už mi stačilo. S Bobby Fischerem bych vyhrál.

Žádné komentáře:

Okomentovat