čtvrtek 14. dubna 2016

Zahýbej otevřeně

Nejsem puberťák, už dávno ne, tak si nemyslete, že budu podporovat věrnou lásku. Samozřejmě, kdo chce být věrný, ať si je, ale přijde o spoustu zábavy. Nebudu tvrdit, jaká je to dýka do srdce, když váš milý uletí a oprcá jinou. Mohl bych klidně říct, že dovědět se, jak jsi byla zrazena, je zrdcující pocit, ale nepovím to. Protože ty i já víme, že se prostě podvádí furt a je to úplně šumák.
Testosteron prostě reaguje neurčitě, když se do vzorečku zapojí namalované rtíky. Každopádně dobrá zpráva je, že všichni nevěrní odpadlíci mohou dostat ještě jednu nebo dvě šance a že se pár nemusí hroutit. Prostě překonají, pakliže síla jejich lásky je měřitelná v koních, krizi a společně se zaslíbí lepším zítřkům. Bez chlastu, podvodů a bohatí. Balík peněz lze vydělat i věřitelům.
Ač pod parohy neradno stát, sem tam nějaký parůžek může otužit vztah. A učinit ho nezničitelným!

Taková je má zkušenost s hospodskými povaleči, kteří mi našeptali historii svých nevěr. Sám jsem sice nikdy nevěren nebyl, ale to jen proto, že jsem neměl příležitost. Kdybych byl pro dívky trošku aspoň atraktivní, věřte mi, že bych chodil do každé - bez ohledu na to, že je zadaná nebo těhotná nebo i bez ohledu na to, že nejsem její typ. Příroda si asi nedá snadno poručit a promiskuita je pro chlapy prostě zelená. Jako tráva a pivo na na svatého Patrika.

Žádné komentáře:

Okomentovat