neděle 3. dubna 2016

První poslední

Máme na obzoru soumrak. Hledím tedy nazad, abych si odlehčil chmury. I co nevidím. Jen další soumrak za zády.
Vzpomínám na nekonečné pijatiky s kamarády s mokrých čtvrtí.
A jak jsem si kdysi vystřihoval fotky aktů svých milenek.
Dokonce jsme si schovával jejich lokny. Vlasy, chápete.
Pak taky chloupky z ohanbí.
Měl jsem je v krabičce. Tyto fetiš předměty pro mě měly přidanou hodnotu. Vzpomněl jsem si na jejich vůni i chuť.
Nekonečný řetězec kolísavých ženských nálad, které jsem v určité historické chvíli poblíž sebe podržel.
Je to příliš drásavé na jeden život.

Naštěstí jsem se dělil o přítelkyně s kamarády. Společně jsme je zvládaly.
Vládlo taky docela jiné klima. Chtěl jsem najít na světě cedulku s nápisem EXITUS. Teď už jsem pesimista, takže se mi nemůže stát, abych našel cestu nebo naopak docela zabloudil. Pemisti jsou ony příslovečné unfed souls which devour themselves. Jsem přesvědčen, že jen optimisti mají potřebu se zabít, neboť jen ti ještě vzpomínají na chvilky, které jim stály za pachtění. My, co už jsme odrostli z přesvědčení, neshledávám na světě nic hodným pozornosti, proto ho kdykoliv můžeme bez cirátů opustit a nebo dožít v ústraní jako smutné trosky. Obojí vyjde nastejno.
Trpící, zlomená, umdlená a popravená duše prostě nebere nic vážně. Hrne se do každé pařby jako do každé broskvičky, puklinky a číčy. Nezajímá se o následky. Hlavně že jednu noc oživne a o zbytek se nestará.
Žiješ tak rok a začneš sebou pomalu ale jistě pohrdat. Ale žij tak celý život a zamiluješ se do sebe!
Povídám vám, že není nic lepšího než po večírku ořezat nějakou kundičku. A žádný lepší chlap než ten, který do telefonu šeptá něžnosti manželce a vyjadřuje zájem o jejich děcko, ale sotva zavěsí, jde do strip clubu.
Kdo nemiluje whisky, děvky a chroptění, navždy zůstane hlupákem!

V baru potkáš holky určité tloušťky. Viděl jsem teď takovou macatou buchtu. V sítnici měla obvyklou nadrženost buchtiček. Vypadala jak uklízečka v továrně na štěpení atomů. Samé opařené jizvičky po ramenou. Obrovský předek. Musela mít tak sedmičky prsa.
Nicméně sjezdit se dá každá.
Tyhle dračice bohužel nemají soudnost. Chodí bezmála odhalené. Krystalky jejich řas se třpytí na každém poklopci. Vystavují se nebezpečí. Psychopat a deviant číhá na každé barové židličce.
Touží tak moc, aby si ji domů přitáhl Tarzan a udělal z ní tažné zvířatko. Samozřejmě znalec, žádný popleta.

Žádné komentáře:

Okomentovat