úterý 21. dubna 2015

Eunomia

Už jsem se obával, že zrušili přihlašovací stránku na bložík. Nic se mi dnes nenačítá, ani mozek. Pozvolná sebevražda si vybírá daň. Z toho přepíjení brzy zapomenu jméno své i své matky. Ale nikdy nezapomenu na tu pizdu, kterou jsem šukal v březnu 2003. Táhlo ji z kundy jak z kontejneru na fekálie a štěrk zároveň, zemité a písčité pachy promptně ovládly mělčinu nosních přepážek. A nebyl to žádný biokontejner..

Ne, někdy škrábu, jak kdybych byl postižen svrabem. (Jsem či nejsem? Toť zajímavý dotaz.) A jindy, když se cítím dostatečně okřídlený, vydržím tisknout klávesy celé hodiny. Prostě někdy mám aprobaci na to mučení slovy a jindy jsem s ním na štíru, hůř než nějaký záškolák ze základky. Popisuju nějakou situaci, třebaže nevěřím, že někdo z vás opravdu chodil za školu. Protože ti, co opravdu chodili za, nedošli zpravidla k žádným metám, vyučení či maturitě, takže by neměli ani prostředky na připojení k zásuvce internetu, he! Myslím logicky, viďte? A neprodělali by žádnou vyšší dívčí. Až na mě tedy zpravidla. Mě ty ženské málem složily. Učení odrovnalo, žáka jsem v sobě zabíjel brzy. Znal jsem jednoho takového protivu a nestydu, který studoval na doktora, ale pořád nás vodil po bordelech a ohlašoval u kolportářů přes marihuanu a přestože jeho kámoši, méně vtipní, ale učenliví, na doktory vystudovali, z něho se určitě doktor nestal. Jestli jo, tak jsem právě ztratil iluzi, ale hlavně bych za nic na světě, jedině přes svou mrtvolu, šel k němu do ordinace a nechal se jím vyšetřovat.

Strašně mě rozesmívá na těch polských rádiích, jiné tu ani nehlásí, poslouchat resumé zápasů ve fotbale.
"W sobotę siódma w tabeli Jagiellonia Białystok (36 pkt) podejmie 11. Koronę Kielce (32 pkt). Bilans meczów w ostatnich latach pomiędzy tymi zespołami wyraźnie jest na korzyść gości. Od 2007 roku Jagiellonia wygrała z Koroną tylko dwukrotnie, pięć spotkań przegrała, a cztery razy był remis. Jesienią ekipa z Kielc rozbiła rywali na własnym boisku 4:1." Tohle tak nevynikne, když to neslyšíte ve vlnách, ale i značky postačí k navození vhodného, sarkasticky-sardonického vzruchu. Teď jsou sportovní zprávy dne zaměřeny na miliardářskou Ligu mistrů, ale i ty jejich regionální fotbálky mají říz.

Žádné komentáře:

Okomentovat